14.9.10

Maneres diferents d'entendre les TIC

Avui publica El País dues interessants visions del que poden representar les TIC. D'una banda entrevisten a Alan Risbridger, director del diari The Guardian, un emprenedor i que veu les TIC com una oportunitat i una font d'innovació i progrés.



Podeu veure la seva entrevista i conèixer el seu punt de vista i manera d'entendre les TIC i tot el que pot aportar a la seva feina i dins del món de la comunicació.

En el mateix diari apareixia un atra notícia destacada. Una manera completament oposada d'entendre, o no, les TIC. El titular és impactant: "Ajenas a las redes sociales: Las empresas españolas desaprovechan las oportunidades que ofrecen las nuevas plataformas".

Com pot ser? Com podem ser competitius si donem l'esquena a una realitat? Com es possible que les 35 principals empreses d'un país es girin i no aprofitin al màxim aquest recurs? No vol conèixer els seus clients, públic, audiència?

Però això no s'acaba aquí. Continua amb un altre article amb un títol encara més... esgarrifós: "Los directivos españole "alérgicos" a las nuevas tecnologias".

Increible, no? Empreses que fan inversions milionàries en investigació, en innovar... i que no es fixin en una eina que està canviant els comportaments, la manera de relacionar-se, de veure i entendre el món.

Surrealisme pur i dur.